Cum slabesti cu dieta Rina

Fara sa exageram putem spune ca aproape in fiecare zi, undeva in lume o femeie incepe o dieta pentru a slabi. Dietele pentru slabit pot fi mai drastice in functie de cat de repede isi doreste o femeie sa scape de kilogramele in plus, pot avea o durata mai lunga. Una dintre dietele care promit slabirea in 90 de zile si 10 kilograme in minus la final este dieta rina. In aceasta dieta metabolismul este accelerat, caloriile sunt arse intr-un ritm sustinut, tonusul devine din nou unul bun.

Vestea buna este ca, spre deosebire de alte diete, dieta despre care vorbim in acest articol este deja aprobata de medici nutritionisti si de catre cardiologi, se folosesc doar alimente sanatoase si hranitoare si nu presupune infomatare la nesfarsit. Ideea unei astfel de diete ii apartine unui sportiv de origine americana ce a incercat sa combine niste tipuri de alimente ca sa slabeasca mai usor. Disocierea alimentara este cheia succesului dietei Rina, in fiecare zi mancam altceva, alt tip de alimente si numai acel tip. Diferenta fata de alte diete consta in stabilierea unei rutine zilnice, toate mesele principale sunt obligatorii si luate la ore aproximativ fixe, micul-dejun constand doar in fructe. Practic in dieta Rina, pe langa fructe si legume de unde ne luam vitaminele vom gasi proteine din carne, branza sau lapte, oua, amidon luat din soia sau fasole, naut, cartofi, orez, dar si carbohidrati, din faina, cuscus, fidea, de exemplu. Revenind la micul-deju, dieta rina impune consumul de fructe sau legume cat mai putin prelucrate, seminte, fara indulcitori.

La pranz se poate manca o bucatica de carne, dar nu prajita, la gratar sau fiarta e perfect, cantitatea de proteine trebuie sa fie de 200 g, pe langa carne va exista si o salata fara ulei. Seara, intr-o zi, poti manca tot carne sau niste legume, in functie de ziua din regim. In fiecare zi insa vei schimba mancarea si vei respecta alternanta, doua zile nu trebuie sa fie la fel. Cel putin cateva zile la intervale separate de timp se vor consuma doar fructe si legume toata ziua, in cantitati suficient de mari. La fiecare doua ore pana la pranz se mananca fructe si legume proaspete, iar pana seara se combina alimente in cantitati nu foarte mari. Dupa ora 20 nu mai mancam nimic, are loc digestia completa. Ordinea zilelor nu trebuie schimbata, apa trebuie sa insoteasca in permanenta orice masa.

FacebookGoogle+Twitter

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


© Studentisme.ro Blog