Managementul reputatiei online, primul pas spre o afacere de succes in online

reputatie-onlineCa si in offline, unde luptam pe toate planurile sa avem o reputatie cat mai buna si o imagine impecabila, si in online reputatia se obtine destul de greu, insa e si mai greu de mentinut. Reputatia online nu se refera doar la prezenta pe Facebook si calitatea ei, la volumul de link-uri care trimit spre site si la calitatea lor, la numarul de postari de calitate si la cei care apar in ele. Reputatia online influenteaza direct vanzarile, numarul celor care devin clienti, dar si calitatea celor care ajung sa aiba legatura cu un brand sau cu o afacere.

Managementul reputatiei online este termenul care defineste toate actiunile pri care se influenteaza si se controleaza reputatia obtinuta in online. Pentru mentinerea reputatiei online trebuie sa ne uitam cu atentie la ce se intampla pe retelele de socializare, ce fel sunt interactiunile, ce fel de public s-a configurat si ce dinamica a avut din punct de vedere al conturarii sale in timp. De asemenea managementul reputatiei online tine si de cresterea vizibilitatii si a increderii afacerii, in afacerea ta, de protejarea afacerii de atacurile de imagine, deosebit de periculoase mai ales in online. Pe de alta parte mentinerea reputatiei online poate contribui si la refacerea imaginii in cazul in care aceasta a fost „patata” de concurenta sau de unele actiuni ale celor din subordinea firmei aflate la inceput de drum. Ca sa iti dai seama daca ai probleme de imagine in online e suficient pentru inceput sa dai o simpla cautare dupa numele tau sau al companiei. Da, e posibil ca managementul reputatiei online sa se aplice si la nivel personal.

Reputatia online se mentine mereu in limite normale prin controlul comentariilor negative, postarilor pe forumuri, prin eliminarea continutului negativ returnat la cautarile dupa cuvinte cheie care au legatura cu brandul companiei, monitorizarea permanenta a dinamicii online in raport cu postarile si imaginea construita in online prin toate modalitatile posibile. Este nevoie de timp si de foarte multe resurse alocate unei astfel de operatiuni, de fiecare data cand vrei sa incepi un astfel de proces ar fi bine sa apelezi la o firma specializata, cu experienta si personal calificat pentru a avea rezultate foarte bune la final si un control sporit asupra campaniei demarate.

FacebookGoogle+Twitter

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


© Studentisme.ro Blog