Tu stii in ce articole de papetarie merita sa investesti pentru birou?

Organizarea unui birou nu este posibila fara produse de papetarie. Acestea sunt nelipsite din orice birou al companiilor mici, mijlocii si mari, fie ca utilizatorii opteaza pentru dispozitive IT de ultima generatie sau nu. Fie ca isi doresc sa reinnoiasca stocul de instrumente de scris, de hartie sau de cartuse de imprimanta, sau pur si simplu au nevoie de produse tehnice, produsele de papetarie sunt potivite in orice situatie.
Din categoria articolelor de papetarie nu lipsesc cartusele si tonerele originale, produsele de curatenie si protocol, instruemntele de scris si sistemele de afisare, precum si tablele magnetice, agendele sau produsele de arhivare si organizare. Din birouri nu trebuie sa lipseasca dosarele, bibliorafturile, mapele, produsele de ambalat sau marcatoarele, precum si cele mai mici dintre accesorii ce includ capsatoare, cuttere, cosuri de birou, ace, agrafe, pioneze, adezivi, foarfece si pana la elastice, rigle si rulete si suporturi accesorii de birou.

Tipuri de produse de papetarie personalizate
Unii reprezentanti ai companiilor prefera sa investeasca in produse personalizate pentru ca angajatii si colaboratorii sa se simta importanti si sa faca o impresie buna clientilor. Din categoria acestor produse de papetarie ce pot fi personalizate fac parte agendele, cartile de vizita, brichetele, ecusoanele, pixurile si placutele gravate, seturile de lux cadou si USB-urile personalizabile.
Agendele si pixurile personalizate reprezinta cea mai des intalnita alegere a reprezentantilor marilor companii, acestea sunt oferite atat angajatilor, cat si colaboratorilor sub forma unui cadou si ii ajuta sa isi organizeze mai bine timpul, ideile, activitatile, intrunirile. In companiile mari este nevoie si de ecusoane personalizate. Acestea sunt completate cu fotografia, numele, prenumele si denumirea jobului angajatilor, pentru a putea fi mai usor de identificat de catre clienti sau de colegii lor.
Nu in ultimul rand, cartile de vizita personalizate din plastic sunt eficiente pentru ca pot fi oferite potentialilor clienti, furnizorilor sau colaboratorilor de catre angajati. Acestea nu se rup, nu se indoaie, nu se umezesc si pot fi pastrate o perioada indelungata. In categoria produselor de papetarie personalizate intra si USB-urile si brichetele.

Produse arhivare si organizare
Niciun birou nu este complet fara produse de organizare si de arhivare. Fie ca angajatii se “lupta” zilnic cu zeci de dosare si de polite, cum este cazul birourilor notariale, de asigurari, de imobiliare si nu numai, fie ca angajatii au de completat zilnic documente, au de imprimat si organizat traduceri, documente, articole, produsele de arhivare si organizare sunt necesare.
In aceasta categorie intra cu siguranta cutiile de arhivare, dosarele din carton sau plastic in care sunt asezate cu grija documentele in folii de plastic, bibliorafturile, precum si mapele din carton sau din plastic, servietele si separatoarele.

Accesorii pentru birou
Din birourile companiilor mici, mijlocii si mari nu pot lipsi micile accesorii care fac marile diferente. De cele mai multe ori, angajatii se simt pierduti daca nu mai au elastice sau banda adeziva, daca nu gasesc o agrafa sau un clips, daca nu isi mai gasesc capsatorul sau perforatorul si daca raman fara tus sau adezivi.
Fiecare dintre accesoriile de birou, de la cel mai mic ac sau agrafa, pana la cosul necesar depozitarii gunoiului este important.

FacebookGoogle+Twitter

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


© Studentisme.ro Blog